MANAGER OPERATIUNI – ZONA TRANSILVANIA

Full time, 1 an (cu posibilitate de prelungire)
Locatie: Cluj Napoca sau remote din Brasov sau Bucuresti
Închiderea datei de aplicație: 30 martie 2023, ora 17:00

Fundația The Duke of Edinburgh’s International Award Romania are misiunea de a face programul Award disponibil tuturor tinerilor din România, respectând principiile de funcționare și standardele internaționale ale acestuia.
În România programul a fost lansat la nivel național în vara anului 2013, sub numele de The Duke of Edinburgh’s International Award Romania. De la existența sa în țara noastră, programul a implicat mai mult de 10.000 de tineri, 2500 de adulți voluntari din 18 județe.

Logo for Duke of Edinburgh Romainia

Pe cine căutăm

În momentul de față căutăm să recrutăm un manager de operațiuni care să sprijine unitățile Award din Transilvania, promovând și extinzând programul la nivel regional;, dar și asigurând calitatea livrării programului în scopul creșterii participării tinerilor cu vârsta cuprinsă între 14-24 ani. Acest lucru va fi posibil prin aplicarea de procese create de Autoritatea Națională Award și prin încheierea de parteneriate locale oportune.
Rolul este unul diversificat și va solicita:

  • sprijinirea strategiei naționale
  • sprijinirea unităților Award locale, oferind consultanta, licenta, validare si formare
  • prezentarea programului Award catre companii, scoli, organizatii de tineret, universitati si tineri
  • organizare de evenimente
  • sprijinirea echipei nationale in derularea de acțiuni care se vor desfășura la nivel local, regional, național și internațional
  • fundraising regional

Candidatul ideal va dovedi următoarele competențe:
Cunoştinţe privind politicile de tineret și sistemele de educaţie non-formală la nivel naţional şi internaţional
Abilităţi de negociere, diplomaţie, toleranţă
Abilităţi de planificare strategică
Gândire şi capacitate de analiză şi sinteză
Discernământ şi capacitatea de a rezolva probleme, conflicte

  • Capacitate de previziune şi de evaluare obiectivă
  • Putere de decizie şi asumarea responsabilităţii
  • Spirit de ordine şi disciplină
  • Abilităţi de comunicare
  • Abilităţi de lucru în echipă
  • Dorinţa de dezvoltare a subordonaţilor şi capacitate de delegare
  • Corectitudine şi integritate
  • Flexibilitate şi adaptabilitate
  • Rezistenţă la efort şi la stres

Așteptăm din partea candidatului o experiență în organizarea de planuri de acțiune, îndeplinirea acestora, organizarea și derularea de evenimente, monitorizarea și evaluarea de activități, strangeri fonduri și coordonare de voluntari. Adițional, un candidat de succes va avea un mind set structurat, cu experiență în stabilirea de relații durabile cu parteneri și voluntari. Esențial rolului va fi executarea de acțiuni și follow up, cu abilități foarte bune de management. Conștientizarea culturală și atitudinea non-discriminatorie este de asemenea imperativ de necesară.

Calificări / specializări necesare

  • Manager de proiect
  • Cunoașterea de limbi străine: limba engleză, la nivel avansat 
  • Operare PC: Word, Excel, Power Point, programe de baze de date
  • Formare de formatori (preferabil)

Condițiile de lucru ale postului

  1. Program de lucru: 8 ore şi suplimentar când este cazul
  2. Condiţiile materiale
  • Deplasări: frecvente, participări la evenimente în afara sediului fundației, în localitate, în ţară şi în străinătate
  • Spaţiu:  birou Cluj Napoca sau remote; se deplasează frecvent în spaţii deschise
  • Beneficii: telefon mobil, laptop
  1. Condiţii de formare profesională: participă la diverse training-uri, workshopuri, seminarii, conferinţe etc. 

Cum să aplici

Pentru a aplica pentru acest post, te rugăm să trimiți un CV și o scrisoare de intenție la adresa de email carmen.dragomir@dofe.ro

Data finală de aplicare este 30 martie 2023, ora 17:00

Interviurile vor avea loc imediat după perioada de aplicare, întrucât ne dorim ca noul coleg să înceapă cât de curând posibil.